Bio


Igår bjöd Daniel mig på Sommaren med Göran, en film som hade sina roliga inslag men David och Peters humor går väl kanske inte riktigt hand i hand med min om jag ska vara ärlig. Dock så skall jag ej förneka att den minsann gav mig några garv när bland annat David säger åt sin hund att hålla käften, haha, skratta så jag grät en lång stund efteråt. 

Det dröjer inte speciellt länge förrens vi skall på bio igen, nämligen redan nu på fredag då det vankas premiär av den nya disneyfilmen Up med engelskt tal. Skall bli jättehäftigt att se filmen i 3D!! Så biljetterna skall vi hämta ut ikväll innan vi skall på Frölunda - Södertälje i Scandinavium.

Har blivit en riktig filmoholic sedan jag träffade Daniel, haha. På fredag har vi gått på bio hela tre gånger bara under denna månaden, men bio är mysigt! Han håller på att tjata hål i huvudet på mig att jag måste se Armageddon eftersom det tydligen är ett måste. Well, jag skall inte säga så mycket eftersom jag såg Titanic för första gången i somras, haha. 

Kommentarer
Postat av: Majetic

Men Armageddon är ju skitdålig (flashbacks?)

2009-10-13 @ 14:37:43

Dela med dig av dina åsikter!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0