Gårdagen

Gårdagen tillbringade jag och älskling på ett kalas ute i Guldheden för min pappas frus bror Göran som gått och fyllt 40 i veckan. Det var trevligt med cheesecake och bråk om botten eftersom både jag och Daniel är lika förtjusta i den, haha.

Vi åkte hemåt lite innan nio tiden med spårvagnen istället för bussen, kände för lite omväxling och visst är det mysigt att åka vagn på kvällen när det är mörkt ute och Avenyn är upplyst med tusentals lampor.

När vi kom till Kärra drog vi in på Candy för att hyra film, köpte cola och godis. (Apropå ingenting så är det tragiskt med alla dessa kärra-fjortisar som väljer att tillbringa sina liv på kärra centrum en lördagskväll.) Sen gick vi upp till mig och la oss under en filt och myste i soffan.

Dem säger ju att förälskelsen bara håller i sig i ett par månader, mitt svar till det är: BULLSHIT! På fredag är det 7 månader mellan oss och jag är minsann fortfarande lika bubbligt kär som jag var den 16 mars 2009 då det blev vi. Jag älskar dig.

Kommentarer

Dela med dig av dina åsikter!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0